ا

  • احمدی، مجید تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • احمدی شریف، محمود تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • اسماعیلی فر، بهزاد طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • اعزازی، تینا تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • امیرکبیری، علیرضا ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • امیرنژاد، قنبر طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • امینی، محمدتقی طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • انصاری، منوچهر طراحی الگوی پیاده سازی بیمه سایبری با استفاده ازنظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

ت

  • تقوایی یزدی، مریم ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ث

  • ثقفیان، حامد ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ج

  • جاهد، علیرضا تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • جمالی، جعفر بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

ح

  • حق شناس کاشانی، فریده ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حق شناس کاشانی، فریده طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حمدی، کریم ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • حیدرزاده، کامبیز نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

خ

  • خدایاری، بهناز نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • خلیلی عراقی، مریم نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

ر

  • ربیعی، مهناز ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • رمضانپور اسماوندانی، زهرا ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • روح الامینی، مهدی ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • روستا، علیرضا تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • روشنک، روزبه تاثیر آمیخته بازاریابی بر فناوری بلاکچین با نقش میانجی سودمندی درک شده [دوره 4، شماره 1، 1403]

ز

  • زارع، علی بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • زاهدی، شمس السادات ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • زراعت کیش، سیدیعقوب بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

س

  • سعیدنیا، حمیدرضا تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • سمیعی، روح الله طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

ش

  • شجاعیان، عبدالرسول طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • شیرمحمدی، یزدان طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

ص

  • صحرائی، فاطمه بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • صدرایی، سیدمانی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

ع

  • عابدی، احسان تبیین و اعتبارسنجی مدل هماهنگى بخش بازاریابى و فروش در صنعت بیمه در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عالی، صمد ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عباس پور اسفدن، قنبر طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عباس پور اسفدن، قنبر ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عبداله‌زاده نمینی، فرح‌انگیز طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • عبدی، جلال ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • علیرضایی، ابوتراب طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

ف

  • فائض، علی طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فراهانی، علی طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • فیروزی، مریم ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

ق

  • قاسم زاده سنگرودی، مازیار ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • قلی پور، شهربانو ارائه مدل تاثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد صنعت بانکداری بر اساس روش نظریه داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • قنبری، محمود نقش وضعیت‌های مختلف هیجانی مشتریان بر ترجیح انتخاب (نوع) غذا [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • قیروانی، قائم ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

ک

  • کاراوند، سید عباس طراحی و تبیین الکوی سیاست‌گذاری توسعه خودروهای برقی در ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کاوسی داودی، سید مجتبی بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کریمی زند، مهدی ارائه مدل توسعه بازار فینتک با تأکید بر چالش‌ها و استراتژی‌های موجود [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • کنگرانی فراهانی، علی طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

م

  • محمدپور میر، شایان بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • محمدعلی پور، نرگس ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • محمدی، حسین ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • محمودزاده، مرتضی ارائه ی الگوی مشارکت مشتری با برندها در شبکه های اجتماعی با تأکید بر تفاوت های فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • مزیدی، علیرضا طراحی مدل رفتاری مدیران در عصردیجیتال با رویکرد داده بنیاد [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • معصومی، شیبا بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت تجارت الکترونیک با استفاده از تکنیک بهترین و بدترین (BWM) [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • منتظری، محمد ارائه مدل عوامل مؤثر بر حکمرانی هوشمند در کشور [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • میرشکار، امین طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

ن

  • نورالله زاده، نوروز ارائه مدلی جهت پیاده سازی فین تک های نوین در صنعت بانکداری(وام دهی همتا به همتا) [دوره 4، شماره 1، 1403]

و

  • والمحمدی، چنگیز طراحی مدل هم‌سویی پروژه‌های پتروپالایشگاهی با استراتژی‌های صنعتی کشور در وزارت نفت [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • ودادی، احمد ارائه مدل تسهیم دانش در بانک مسکن ایران [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • وکیل الرعایا، یونس طراحی مدل عوامل پیش‌بین فرصت‌های کارآفرینانه در شرکت‌های بین‌المللی [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • وکیلی فرد، حمید رضا بررسی عوامل موثر بر احیای مالی کسب و کارهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • وهاب زاده منشی، شادان ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بسته‌بندی شرکت های صنایع غذایی [دوره 4، شماره 1، 1403]

ه

  • همتی، محمد طراحی سناریوهای زنجیره تأمین و بررسی نحوه تأثیر آن بر متغیرهای مربوطه در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 4، شماره 1، 1403]

  • هوشیار، وجیهه تحلیل تاثیر کیفیت خدمات به سالمند بر وفاداری آن‌‌ها از طریق تجربه به‌یادماندنی و رضایت در میان سالمندان هتل‌های 5 ستاره مشهد [دوره 4، شماره 1، 1403]

ی

  • یوسفی سعیدآبادی، رضا ارائه مدل توسعه ی کارآفرینی در صنعت ملی پالایش فراورده های نفتی با رویکرد پیشگیری از آسیب های زیست محیطی [دوره 4، شماره 1، 1403]